Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

måndag 26 april 2010

Offentlig eller hemlig?

Jag befinner ju mig på en resa som verkar gå från en hemlig naturist till att vara mer öppen med det. Det verkar vara som att jag oroat mig i onödan för varje gång som jag skälv tycker att jag passerat en gräns så är det helt utan att nån noterat.
Muggen används iallafall på kafferasterna på jobbet, men de andra tar det väl som nåt skämt antar jag.
Vi får väl se vad som kommer härnäst. Tröjan kanske?

Hur öppna är ni med er naturism? Vet kollegor? Familj? Släkt? Vänner? Finns det några ni inte tänker berätta för?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar