Innehållsdeklaration

Tanken, i den mån den finns, är att skriva av mig om kroppsfixering, nakenhet, självkänsla, perfektionism, reklam- och mediainflytande, jämställdhet, sexualisering och annat jag tycker om att skriva om.
Det dyker även upp diverse länkar till saker jag snubblar över.
Är tyvärr inte så frekvent uppdaterad längre, dock enstaka inlägg och scheman för hyrda bad i Uppsala.

onsdag 23 september 2009

Kvitter twitter

Ville bara meddela att jag har öppnat ett twittter-konto där jag förmodligen kommer att slänga ur mig kortare kommentarer och länkar av intresse jag snubblar över. Framförallt sånt jag inte finner nöndvändigt att skriva ett inlägg om.
Ni som hängt här ett tag känner väl till rutan till höger där intressanta saker från alla bloggar jag följer hamnar. Det flödet i sig går också att följa med en RSS-läsare, liksom flödet av mina postningar här. Twitter går också att följa med en RSS-läsare om ni inte känner för att skapa ett sånt konto också, bara för att följa dem med.
Jag skall försöka lägga upp en twitter-widget här ute till höger för er som besöker bloggen, där kommer mina senaste twittringar att synas.
Som sagt, det är ju knappast de viktigaste eller djupaste analyserna som kommer att dyka upp där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar